پشتیبانی وب سایت
ما در جیکسا معتقدیم پشتیبانی یک وبسایت تنها نگهداری از آن نیست، بلکه باید حامی آن کسب و کار باشیم. بر این باور هستیم که ما و مشتریانمان مانند چرخ دنده های یک مجموعه هستیم که بهبود وضعیت عملکرد مشتریانمان باعث بهبود عملکرد ما می شود. خدمات پشتیبانی در جیکسا به این صورت است که در گام اول مشکلات فنی موجود در وبسایت شما بررسی و رفع می شوند. در مرحله بعد، حوزه کسب و کار شما مورد بررسی قرار می گیرد و رقبای شما در این حوزه به صورت کامل و در بخش های سئو، رابط کاربری، خدماتی که ارائه می دهند و مسائلی از این دست، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. نتیجه این ارزیابی و پیشنهادهای ما به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت نیاز برای بهبود وضعیت کسب و کارتان جلساتی به صورت آنلاین با شما برگژار می گردد. یکی از خروجی های مهم این ارزیابی ها پیشنهاد استراتژی مناسب در زمینه سئو و تولید محتوا است، که با توجه به تجربه ما در پروژه های قبلی کمک شایانی به بهبود کسب و کار شما میکند.
می توانید از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی برای مشاوره رایگان با شما تماس میگیرند و شما را همراهی میکنند تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
بررسی روند واقعی یک پروژه پشتیبانی سایت در گروه فریلنسری jixa
در اولین مرحله از پشتیبانی وب سایت به بررسی سایت از نظر امنیت می پردازیم
جهت بررسی امنیت از تست های نفوذ و همچنین وابسته به تکن.ولوژی به کمار رفته در وبسایت شما موارد امنیتی که باد در دایرکتوری هاست شما موجود باشد بررسی و قدام میشود. نا ایمن بود کد نویسی در وب سایت شما معمولا با اجرای تست های امنیت نمایان میشود.
البته هیچ کس نمی تواند امنیت صد در صد را برای یک سیستم ایجاد کند اما میتوان تا حد زیادی از نفوذ دیگران به سیستم جلوگیری کرد.
در مرحله دوم از پشتیبانی وب سایت به بررسی فنی وب سایت شما پرداخته می شود به عنوان مثال در یک سایت وردپرسی به روزرسانی cms و plugin و theme صورت میگیرد بعد از آن افزونه های استفادهد شده از نظر عملکرد و تاثیر آن بر کلیت سیستم شما بررسی میشوند و در صورت وجود گزینه های بهتر نام آن موارد و همچنین دلایل برتری در گزارش مربوط به این مرحله وارد میشود، یکی از مهمترین اقداماتی که در پشتیبانی سایت های وردپرسی انجام میشود بررسی تداخل افزونه ها با هم و همینطور سازگاری با قالب است. این مورد یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود، زیرا بعد از گذشت مدت زمان زیادی از آغاز یک سیستم وب سایت تغییر افزونه ها به سختی امکان پذیر سات و در صورت ایجاد تداخل باعث هزینه های زیادی مشود . نتایج این بررسی که به صورت گزارشی در اختیار سرپرست تیم پشتیبانی سایت جیکسا قرار میگیرد در مراحل بعد بسیار هائز اهمیت است بدیهی است وابسته به cms و تکنولوژی های به کار رفته روند این مرحله از پشتبانی سایت دچار تغییر می شود.
در مرحله سوم از پشتیبانی وب سایت کارشناسان حوزه سئو و تجربه کاربری در گروه فریلنسری jixa به بررسی وضعیت فعلی وب سایت شما میپردازند و گزارش کاملی از وضعیت فعلی و در صورت نیاز پیشنهاداتی برای تغییرات در اختیار سرپرست تیم پشتیبانی سایت جیکسا قرار میگیرد.
در انتهای این مراحل و بررسی ها جلسه ای بین سرپرست تیم پشتیبانی سایت جیکسا با کارفرما هماهنگ میشود در این جلسه گزارشی کاملی از وضعیت فعلی پروژه به کارفرما ارئه میشود و تمام مواردی که نیاز به تغییر دارد با ذکر دلایل کارشناسی به اطلاع ایشان می رسد.
بعد از تصمیم گیری نهایی توسط کارفرما مواردی که با صلاحدید و دستور ایشان نیاز به تغییر دارد در درستور کار قرار میگیرد بدیهی است برخی از این تغییرات نیاز به هزینه جدید دارد و در این مورد با کارفرما توافق جدید صورت میگیرد. البته این مورد را باید در نظر گرفت تمام مشاوره و بررسی وضعیت فعلی جزئی از پروسه شروع پشتیبانی وب سایت می باشد و در ادامه با توجه به پنل انتخابی شما مورد استفاده قرار میگرد. و حتی اگر کارفرما برای تغییرات پیشنهاد شده الزامی نبیند هیچ هزینه ای از ایشان بابت مشاوره دریافت نمیشود . تصمیم گیرنده نهایی در ایجاد تغییرات کارفرما می باشد .
بعد از اینکه جلسه مشاوره رایگان انجام شد و تصمیمات لازم صورت گرفت. برنامه ریزی جهت ایجاد تغییرات ایجاد شده و در اختیار کارفرما قرار میگیرد.
در مرحله آخر وب سایت از نظر سرعت لود مورد بررسی قرار میگیرد، و بهینه سازی های از قبیل CDN و تصاویر و کد نویسی و ... انجام میگیرد. در این مرحله مواردی که نیاز به پرداخت هزینه دارد از قبیل هزینه ارتقا هاست و خرید افزونه و ... به عهده کارفرما و با صلاح دید ایشان صورت میگیرد.
سخن پایانی سرپرست تیم پشتیبانی سایت جیکسا
وظیفه ما در تیم پشتیبانی سایت، علاوه بر نگهداری و عملکرد درست وب سایت شما این است که کسب و کار شما را به سمت هدف مد نظر حرکت دهیم و مسیر درست را انتخاب و با بررسی های دوره ای از نظر سئو و تجربه کاربری این مسیر را پیمایش کنیم. پیشنهاد من به شما در انتخاب پشتیبان مناسب مشاوره رایگان و انتخاب موارد مورد نیاز خود جهت پشتیبانی می باشد با این روند، بر اساس نیاز های موجود هزینه پرداخت خواهید کرد. و همینطور به صورت تخصصی روی نیاز های شما کار انجام میشود.